Πρωτογενές έλλειμμα 8,2 δισ. ευρώ στο επτάμηνο * Παράταση 25 ημερών για τους δασικούς χάρτες * Εξαίρεση των υπηρεσιών take away από τον περιορισμό του ωραρίου της εστίασης * Εργάνη: 67.911 νέες προσλήψεις τον Ιούλιο * ΕΛΣΤΑΤ: Στο 17,0% η ανεργία τον Μάιο * ΕΛΣΤΑΤ: Στα 329,29 δισ. ευρώ υποχώρησε το δημόσιο χρέος το πρώτο τρίμηνο * Δείτε εδώ ροή γενικών ειδήσεων

15/1/20

Έρχεται η online μεταβίβαση αυτοκινήτου


Μεταβιβάσεις οχημάτων online με ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών αλλά και άρση της παρακράτησης κυριότητας, αυτόματη καταγραφή των βαθμών ποινής στο Point system για τους παραβάτες οδηγούς, δημιουργείται πλατφόρμα καταγγελιών για οδηγούς ταξί, αλλά και εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών όπου θα γίνεται ηλεκτρονική καταγραφή / καταχώρηση επώνυμων καταγγελιών μέχρι και Ηλεκτρονικό μητρώο αδειών κυκλοφορίας ιστορικών οχημάτων ετοιμάζει μεταξύ άλλων το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Επίσης το υπουργείο Υποδομών με την ψηφιακή αναβάθμιση θα επιδιώξει να πατάξει την αισχροκέρδεια αλλά και τον χρηματισμό ενώ παράλληλα θα διευκολύνει τους πολίτες μειώνοντας το χρόνο και απλοποιώντας τις διαδικασίες.

Μάλιστα για όλα τα παραπάνω υπεγράφη προγραμματική συμφωνία για την απλοποίηση και την ψηφιοποίηση των διοικητικών υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μεταξύ του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη ενώ συμμετείχαν και οι γενικοί γραμματείς των δύο Υπουργείων κ.κ. Λεωνίδας Χριστόπουλος και Νίκος Σταθόπουλος.



Στο πλαίσιο αυτό θα συσταθεί διμερής ομάδα εργασίας, υπεύθυνη για την ταχεία και αποτελεσματική εξέλιξη των καθορισμένων δράσεων απλούστευσης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών.

Ειδικότερα όσον αφορά τις άδειες οδήγησης όλων των κατηγοριών αναμένεται απλούστευση της διαδικασίας και ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών (ή/και μέσω ΚΕΠ). Στόχος είναι η ταχύτερη έκδοση αδειών οδήγησης, συνολική μείωση διοικητικού κόστους, αποσυμφόρηση των αρμόδιων υπηρεσιών, καθιέρωση διαδικασιών διαφάνειας.

Και στην μεταβίβαση αδειών κυκλοφορίας ΕΙΧ οχημάτων θα γίνεται ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών. Αναμένεται άρση κυριότητας οχήματος και απλούστευση διαδικασιών άρσης παρακράτησης κυριότητας οχημάτων. Στόχος είναι η συνολική μείωση διοικητικού κόστους, η αποσυμφόρηση των αρμόδιων υπηρεσιών και η καθιέρωση διαδικασιών διαφάνειας.

Πλήρη ανατροπή αναμένεται και στην βεβαίωση και παρακολούθηση των παραβάσεων του ΚΟΚ. Σχεδιάζεται πλήρης επανασχεδιασμός και υλοποίηση με ηλεκτρονικά μέσα των διαδικασιών βεβαίωσης και είσπραξης παραβάσεων του ΚΟΚ. Στόχος είναι η κατανομή ποσών για εθνικές και τοπικές δράσεις οδικής ασφάλειας, η βελτίωση του συστήματος διακυβέρνησης και χρηματοδότησης της οδικής ασφάλειας, διασφάλιση εφαρμογής του θεσμικού πλαισίου για την οδική ασφάλεια και απλούστευση και επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών.

Όσον αφορά στο Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών Οχημάτων (ΣΕΣΟ) – POINT SYSTEM αναμένεται να γίνουν ηλεκτρονικές διαδικασίες ελέγχου και παρακολούθησης των παραβάσεων συγκριμένων διατάξεων του ΚΟΚ και της οδικής συμπεριφοράς των καθ’ έξιν παραβατών οδηγών. Στόχος είναι η απλούστευση και επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών και δυνατότητα on line ενημέρωσης των πολιτών για τους βαθμούς τους στο Point system και η εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού / πόρων μέσω διαλειτουργικότητας όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών δημιουργείται πλατφόρμα καταγγελιών όπως για οδηγούς ταξί, αλλά και εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών όπου θα γίνεται ηλεκτρονική καταγραφή / καταχώρηση επώνυμων καταγγελιών (μέσω κωδικών Taxis) και υποχρέωση feedback από πλευράς διαχειριστή (ενημέρωση πορεία της καταγγελίας, συστάσεις, πειθαρχικές ποινές). Στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας αλλά και διαφάνειας των παρεχόμενων υπηρεσιών με την πάταξη των φαινομένων αισχροκέρδειας αλλά και του χρηματισμού.

Παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την υποβολή των ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) και ηλεκτρονική υποβολή του συνόλου των στοιχείων (από το στάδιο της υποβολής τους έως την παρακολούθηση της υλοποίησής τους). Αναμένεται πρόσβαση του ΥΠΥΜΕ (διαχειριστής) και κατ’ ελάχιστον των Δήμων / Περιφερειών ως φορείς εκπόνησης ΣΒΑΚ. Στόχος είναι η διευκόλυνση και επιτάχυνση της συνολικής διαδικασίας για την έκδοση των προβλεπόμενων στο ρυθμιστικό πλαίσιο γνωμοδοτήσεων. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι-τα ΣΒΑΚ αποτελούν κομβικό σημείο για τη συγχρηματοδότηση έργων κατά την νέα προγραμματική περίοδο.-θα μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν από μέρος των προστίμων που εισπράττονται υπέρ ΟΤΑ επί παραβάσεων ΚΟΚ.

Πηγή: newsauto.gr (ΤΕ 15/1/20)



Δείτε ακόμα:




Ακολουθήστε το eisodima.gr για περισσότερες χρηστικές ειδήσεις!