Στους 100 οι νεκροί της πυρκαγιάς στο Μάτι * Ανοικτά τα καταστήματα αυτή την Κυριακή * Αρνητικό το ισοζύγιο προσλήψεων και τον Νοέμβριο * Στα 7,6 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα 11μηνου * ΕΛΣΤΑΤ: Στο 18,3% η ανεργία το τρίτο τρίμηνο του 2018 * 2,621 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη του κράτους σε ιδιώτες τον Οκτώβριο * ΕΛΣΤΑΤ: Στο 1% ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο

2/12/18

Πώς ελέγχουν οι τράπεζες τους δανειολήπτες για να προτείνουν ρυθμίσεις


Τη συναλλακτική συμπεριφορά των πελατών τους, όπως καταγράφεται στο τσιπάκι της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας “εξετάζουν“ οι τράπεζες, προκειμένου να προτείνουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις στους “κόκκινους“ δανειολήπτες.

Διότι η νέα γενιά ρυθμίσεων περιλαμβάνει και “κούρεμα” οφειλών. Θα πρέπει λοιπόν να διασφαλιστεί ότι δεν θα έχουν το προνόμιο να διαγραφεί μέρος της οφειλής τους εκείνοι που ανήκουν στην κατηγορία των στρατηγικών κακοπληρωτών.

Το τελευταίο διάστημα οι τράπεζες δίνουν έμφαση στις ρυθμίσεις των δανείων που δεν εξυπηρετούνται στην ώρα τους.Και ο στόχος τους είναι αυτές να είναι συμβατές με την οικονομική κατάσταση των δανειοληπτών, ώστε να είναι αποδοτικές σε βάθος χρόνου. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι ο SSM ασκεί πιέσεις προς τα πιστωτικά ιδρύματα να “τρέξουν “ προς την κατεύθυνση των μακροπρόθεσμων ρυθμίσεων.



Πώς ελέγχουν οι τράπεζες τους οφειλέτες

Οι τράπεζες προχωρούν σε “σάρωση” όλων των οικονομικών δεδομένων των οφειλετών και “σκανάρουν“ όλες τις συναλλαγές τους είτε αυτές γίνονται στο ΑΤΜ, είτε μέσω e-banking, είτε αφορούν στα ψώνια στο σούπερ μάρκετ κλπ. Και έχουν διαπιστώσει ότι δανειολήπτες που “κρύβονται“ και δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις που δέχονται από την τράπεζα για διάστημα μεγαλύτερο των 12 μηνών επισκέπτονται κανονικά τα ΑΤΜ της τράπεζας για να κάνουν συναλλαγές, όπως και μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Και καθώς στο τσιπάκι της κάρτας περνούν όλες οι συναλλαγές, αυτές αποτελούν και την ταυτότητα κάθε δανειολήπτη που μπορεί να έχει δάνειο σε μικρή ή μεγάλη καθυστέρηση.

Η εποπτεία αυτή, όπως αναφέρουν αρμόδια τραπεζικά στελέχη, δίνει χρήσιμη πληροφόρηση ώστε να να προταθεί η κατάλληλη λύση ρύθμισης στον δανειολήπτη , αφού όπως λένε οι ίδιες πηγές, στόχος είναι να περιοριστεί το ποσοστό των δανείων που ρυθμίζονται και σε πολύ σύντομο διάστημα –πριν περάσει χρόνος– βρίσκονται και πάλι στο “κόκκινο”. Aπό τα στοιχεία που επεξεργάζονται οι τράπεζες προκύπτει ότι 7 στα 10 “κόκκινα” δάνεια που ρυθμίζονται “σκάνε” εκ νέου μέσα σε 3 μήνες.

Κάθε δάνειο που ρυθμίζεται τίθεται υπό παρακολούθηση για 12 μήνες. Είναι το κρίσιμο διάστημα μέχρι να μπει στον προθάλαμο για να περάσει πάλι στα εξυπηρετούμενα δάνεια.

Οι τράπεζες λοιπόν εστιάζουν στους λεγόμενους “προβληματικούς “ δανειολήπτες , τους οποίους θέλουν να προσελκύσουν στα γκισέ προτείνοντας στοχευμένες ρυθμίσεις, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα οικονομική τους κατάσταση.

Πηγή: "Ημερησία" (ΚΥ, 2/12/18)



ΧΟΡΗΓΟΣ: Financial & Law
Ρυθμίσεις οφειλών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις - Προστασία από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς - Νόμος Κατσέλη - Εξωδικαστικές λύσεις - Έμπειρο νομικό τμήμα.
Τηλέφωνα: 210.3300078 - 215.5509237 - 210.3300660 - 6945976642
Εκδήλωση ενδιαφέροντος με υποβολή φόρμας



Διαβάστε ακόμη:



Ακολουθήστε το eisodima.gr για περισσότερες χρηστικές ειδήσεις!