Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Κοινωνικό Μέρισμα 2018: Πληρωμή στις 14/12 - Πιθανή η παράταση για τις αιτήσεις (upd)


Μετ’ εμποδίων γίνεται η υποβολή των αιτήσεων για το κοινωνικό μέρισμα, αφού η ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενεργοποιήθηκε την Παρασκευή, αντιμετωπίζει ακόμα αρκετά προβλήματα.

Μάλιστα, τα προβλήματα συνεχίστηκαν και το Σάββατο, όπου για αρκετές ώρες η πλατφόρμα βρισκόταν εκτός λειτουργίας, ενώ αυτή τη στιγμή η κατάσταση δείχνει να έχει διορθωθεί. Ωστόσο κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ομαλή λειτουργία της την επόμενη μέρα.

Τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζει η ηλεκτρονική πλατφόρμα, καθυστερούν την υποβολή των αιτήσεων και φέρνουν πιο κοντά το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση στη διαδικασία υποβολής και να επεκταθεί πέραν της 14ης Δεκεμβρίου.



Να υπενθυμίσουμε ότι παράταση είχε χορηγηθεί και πέρυσι, ωστόσο δεν σχετιζόταν με τα τεχνικά προβλήματα αλλά δόθηκε προκειμένου να συμπεριληφθούν επιπλέον κατηγορίες δικαιούχων που δεν πληρούσαν όλα τα κριτήρια αξιολόγησης κατά την προηγούμενη φάση της διαδικασίας. Για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις η πλατφόρμα του κοινωνικού μερίσματος είχε ανοίξει εκ νέου κατά το χρονικό διάστημα από τις 15 έως τις 26 Δεκεμβρίου 2017.

Σε κάθε περίπτωση για την υποστήριξη της εφαρμογής του κοινωνικού μερίσματος οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@koinonikomerisma.gr.

Τα τεχνικά προβλήματα θα επιλύονται το συντομότερο δυνατό, οπότε και οι πολίτες που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την αίτησή τους θα πρέπει να δοκιμάσουν να την επανυποβάλουν μετά από μερικές μέρες και εντός πάντα της σχετικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα, για να διαπιστώσουν αν είναι δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος και να υποβάλουν αίτηση για την καταβολή του, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης του πληροφοριακού συστήματος TAXISnet της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Η διαχείριση της διαδικασίας πραγματοποιείται από την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, και το τηλεφωνικό κέντρο 11131 λειτουργεί τις καθημερινές από τις 7 το πρωί, μέχρι τις 5 το απόγευμα.



Υποστήριξη πολιτών – Υποβολή ερωτημάτων

Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται:

Σε ΚΕΠ για ενημέρωση/διόρθωση ΑΜΚΑ
Στον ΕΦΚΑ για θέματα ασφάλισης
Στον ΟΑΕΔ για θέματα ανεργίας

Σε κάθε περίπτωση για όποιες αλλαγές συμβαίνουν, το σύστημα του κοινωνικού μερίσματος, είτε ενημερώνεται αυτόματα, είτε τα ΚΕΠ και ο ΕΦΚΑ ενημερώνουν υπηρεσιακά την ΗΔΙΚΑ.

Η ΗΔΙΚΑ είναι αναρμόδια και δεν έχει γραφείο για να μπορεί να εξυπηρετήσει κοινό και μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι μηχανογραφικό κέντρο όπου βελτιώνει ή διορθώνει συνολικά το σύστημα ώστε να αντιμετωπίζονται περιπτώσεις που συνήθως λύνουν μαζικά κάποια θέματα που αγγίζουν πολλούς πολίτες.

Για τεχνικά θέματα των αιτήσεων, που δεν αφορούν στις παραπάνω περιπτώσεις και δεν καλύπτονται από τις Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ), μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 213-2168380.

Διαβάστε εδώ άλλες ειδήσεις για το Κ. Μέρισμα

(ΚΥ, 9/12/18)



Διαβάστε ακόμη:



Ακολουθήστε το eisodima.gr για περισσότερες χρηστικές ειδήσεις!