Στα 337,4 δισ. το δημόσιο χρέος το πρώτο τρίμηνο του έτους * ΟΑΕΔ: 858.069 οι άνεργοι τον Ιούνιο * Εξωδικαστικός: Στην πλατφόρμα τα χρέη του 2018 * Τέλος ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας από τη Δευτέρα * ΤτΕ: Πρωτογενές έλλειμμα 1,9 δισ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2019 - Ταμειακό έλλειμμα 3,388 δισ. ευρώ * Στο 0,2% ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο * Δείτε εδώ ροή γενικών ειδήσεων

3/10/18

Ανοίγει ο δρόμος για ιδιώτες στις αστικές συγκοινωνίες


Την είσοδο ιδιωτών στα αστικά δρομολόγια του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής και αντίστοιχα της Θεσσαλονίκης, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε χθες στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια από τους υπουργούς Εσωτερικών Αλέξανδρο Χαρίτση, Υποδομών κ. Χρίστο Σπίρτζη και τον υφυπουργό κ. Νίκο Μαυραγάνη.

Στην τροπολογία προβλέπεται ότι «σε περιοχές αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΣΕΘ ΑΕ επιτρέπεται να εκτελούνται αστικά και υπεραστικά δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ ΑΕ ή από τους ΟΤΑ Α’ ή Β΄Βαθμού ή από οδικό μεταφορέα επιβατών με την υπογραφή σύμβασης μεταξύ αφενός του ΟΑΣΑ ή του ΟΣΕΘ και αφετέρου του φορέα εκτέλεσης. Τα δρομολόγια προτείνονται από τον ΟΑΣΑ ή τον ΟΣΕΘ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών».

Επίσης στις περιοχές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, όπως αναφέρεται, επιτρέπεται να καθορίζονται ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα για την εκτέλεση των οποίων καταρτίζονται συμβάσεις μεταξύ ΟΑΣΑ και ΟΣΕΘ και του κατά τόπου αρμόδιου ΚΤΕΛ.



Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης να ανοίξει το πεδίο των αστικών μεταφορών αναμένεται να συναντήσει ισχυρές αντιδράσεις από τα σωματεία των εργαζομένων στις εταιρείες μεταφορικού έργου (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ). Θυμίζουμε ότι για τις αστικές συγκοινωνίες έχει επιδείξει ενδιαφέρον ο όμιλος της FS, που ελέγχει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Με άλλη διάταξη της τροπολογίας, οι εταιρείες του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ μπορούν να συμμετάσχουν σε κοινοπρακτικά σχήματα για την εκπόνηση και υλοποίηση συγκοινωνιακών μελετών και έργων είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

Η τροπολογία προβλέπει ακόμη την εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα ΚΤΕΛ Αττικής και Θεσσαλονίκης εντός 4 μηνών από την ψήφιση του νόμου (για τα υδατοδρόμια) και επιβολή προστίμων 2.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής 4.000 ευρώ σε ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ και ΚΤΕΛ που δεν εκτελούν καθορισμένα δρομολόγια.

Πηγή: euro2day.gr (ΤΕ, 3/10/18)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ: Αλλάζουν οι τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες



Διαβάστε ακόμη:



Ακολουθήστε το eisodima.gr για περισσότερες χρηστικές ειδήσεις!