Αρνητικό το ισοζύγιο προσλήψεων και τον Νοέμβριο * Στα 7,6 δισ. το πρωτογενές πλεόνασμα 11μηνου * «Λουκέτο» στη Χαλυβουργική - Κόβει το ρεύμα η ΔΕΗ * Ελεύθερος με εγγύηση 200.000 ευρώ ο Ριχάρδος * Εκτός ΑΝΕΛ ο Τέρενς Κουίκ * ΕΛΣΤΑΤ: Στο 18,3% η ανεργία το τρίτο τρίμηνο του 2018 * 2,621 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη του κράτους σε ιδιώτες τον Οκτώβριο * ΕΛΣΤΑΤ: Στο 1% ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο

7/3/18

Μίνι μάρκετ με franchise από την ΑΒ Βασιλόπουλος


Με στόχο μια αγορά -της οποίας η αξία ανέρχεται στα 500 εκατ. ευρώ μόνον στην Αθήνα- επενδύει η ΑΒ Βασιλόπουλος, δημιουργώντας μια νέα αλυσίδα καταστημάτων “ευκολίας”, κοινώς καταστημάτων μικρού εμβαδού και διευρυμένου ωραρίου (ακόμη και τις Κυριακές), τα οποία θα εδράζονται στις γειτονιές των μεγάλων αστικών κέντρων.

Μετά από μια πιλοτική περίοδο κατά την οποία δοκιμάστηκε το συγκεκριμένο μοντέλο λειτουργίας, ο όμιλος ΑΒ προωθεί πλέον εντατικά το δίκτυο Shop&Go, το οποίο σκοπεύει να αναπτύξει με τη μέθοδο του franchise. Ο όμιλος έχει ήδη εμπειρία της διαδικασίας μέσω του δικτύου ΑΒ Food Market (δικτύου που επίσης αναπτύσσεται μέσω franchise), ενώ για το νέο δίκτυο των convenience stores έχει ήδη δημιουργήσει μια πρώτη “μαγιά” συμβάσεων που έχει αποφέρει 12 σημεία δικαιόχρησης.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ.Λεωνίδα Βρεττάκο, ο στόχος είναι η δημιουργία 100 σημείων στην προσεχή πενταετία και ταυτόχρονα η απόκτηση μεριδίου 50% αυτής της «διαφεύγουσας» αγοράς που εκπροσωπείται από τα μικρά σημεία λιανικής στις αστικές γειτονιές. Εξάλλου η στόχευση ο σχεδιασμός για τα Shop&Go αφορά την Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη.



Η πρόταση
Το μοντέλο που έχει σχεδιάσει η ΑΒ Βασιλόπουλος αφορά καταστήματα μικρού εμβαδού (120-200 τμ) σε κεντρικά σημεία, με μέσο όρο απαιτούμενης επένδυσης της τάξης των 100.000-130.000 ευρώ. Ο όμιλος χρηματοδοτεί δε έως και το 80% της απαιτούμενης επένδυσης (με πλαφόν της 100.000 ευρώ), ποσό που αναμένει να επιστραφεί άτοκα από τους συνεργάτες franchisees εντός της πενταετούς σύμβασης που κατ’ αρχήν συνάπτει. Στο συγκεκριμένο concept μπορούν να διακινηθούν 3.500-5.000 κωδικοί, που θα προμηθεύει η ΑΒ Βασιλόπουλος με προτεινόμενη λιανική στο επίπεδο τιμολόγησης που ισχύει και για το βασικό δίκτυο σούπερ μάρκετ του ομίλου.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος η συγκεκριμένη πρόταση απευθύνεται σε μικροεπιχειρηματίες με εκτιμώμενο περιθώριο κέρδους 5% προ φόρων επί του τζίρου.

(ΤΕ, 7/3/18)



Ακολουθήστε το eisodima.gr για περισσότερες χρηστικές ειδήσεις!


Διαβάστε ακόμη: